You think you got it

Det är inte riktigt okej att vara uppe kl. 7 på en söndag, men jag håller på att vrida tillbaka dygnet ett par timmar inför att jag ska åka iväg på torsdag. Allt för att få lite sömn.

Helgen och veckan har bestått av massa jobba. Onsdag och fredag-söndag har det blivit. Men men, jag är ju ledig i sommar så jag måste passa på att jobba lite nu.

Kommande veckan då:
- I början av veckan ska jag göra klart de sista uppgifterna i en kurs så den blir klar.
- 03.30 (!) på torsdag åker jag med styrelsen till Kalmar för konferens. Det ska bli så himla roligt. Förra konferensen i Stockholm var bland det roligaste jag har gjort hittills det här året, så det här kommer nog bli väldigt roligt också.
- Sedan väntar konferens torsdag-söndag med massa inspirerande föreläsningar på dagarna och sittningar på kvällarna. På lördag blir det bal på Kalmar slott med min nya långklänning! Det är ju inte varje dag man får gå på bal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0