Gör som många andra gör, köp ett liv

Just nu känns det som att jag är frilansare/egen företagare ungefär. Jag lägger oftast upp mina veckor som jag vill och har massa små och lite större projekt som jag engagerar mig i. En del som ger pengar och en del bara för att det är så himla kul. Och att några gör så man får lämna stan då och då gör ju inte saken sämre heller!

Jag vill verkligen att det ska vara lika kul att jobba sen när jag har läst och det tror jag att det kommer att bli. Jag börjar nog hitta mitt sätt att jobba nu!

Fördelen med livet just nu är att man kan ta en dag ledigt mitt i veckan. Idag passade jag på att vara helt ledig vilket jag inte är så ofta. Inga planer alls utan jag har gjort det som har känts bäst för stunden. Jag har sett en del på TV (brukar nästan aldrig göra det), gått på stan och tittat på skor, planerat våren och bara tagit det lugnt. Nu väntar det våfflor och Gossip Girl innan min lediga dag är slut!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Du har så rätt :-) Vi får helt enkelt bli egenföretagare sen så man kan leva som man mår bäst :-) <3<3<3<3

2012-03-07 @ 18:58:34
URL: http://lillahallberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0