I just can't get enough


I måndags spenderade jag dagen i Stockholm tillsammans med mamma. Vi tog ett tidigt tåg dit och sista tåget hem, så vi fick en heldag i stan. Jag hade namnsdag dagen till ära så det var massa flaggor i hela staden.


Vi började vistelsen med lite shopping innan vi tog en promenad mot resans mål...


...nämligen efterrättsbuffén på Berns. Mamma hade fått i julklapp av mig att åka till Stockholm tillsammans med mig och äta där. Det var himla gott! Kan ha varit den godaste efterrätten jag har ätit någonsin.


Berns en sån väldigt fin restaurang. Kan tipsa alla om att gå dit och äta.


Vi satt på Berns i 2.5 h och bara pratade och åt. Så trevligt! Sedan fortsatte vi att gå runt på stan i flera timmar innan vi tog tåget tillbaka efter en helt perfekt dag i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Helena

men ååh jag måste nog åka dit, det ser ju sjukt gott ut allting!

2012-03-15 @ 19:25:56
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0