And i'm so tired the anger

Jag lider av akut sömnbrist och skulle behöva sova en vecka i sträck känns det som. Jag har en tenta på måndag som jag verkligen vill klara så jag försöka plugga till max nu. Därav att jag har varit uppe i typ en halvtimme och klockan bara är strax efter 07.

Nästa vecka är min lediga vecka (vad hände där liksom?). Men jag har planerat in lite trevliga saker ändå:

- Sjunga på konferens på CCC på måndagen
- Skriva tenta (okej, det har jag inte planerat in själv)
- Anordna deltävlingen i SM i ekonomi
- Bli intervjuad till tidningen Goodwill
- Ha två körlektioner
- Jobba ett pass (=lite cash)

Underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: veronica

Du får se slutet av tunneln och tänka "okej, nu är det bara den här veckan" Du kommer fixa de jättebra, tror på dig <3<3<3<3

2012-03-23 @ 09:13:27
URL: http://lillahallberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0