Long ago, life was clean

Jag är så less på allt just nu! Det har bara gått 9 dagar på 2012 och det känns redan som att jag är sönderstressad. Jag har på tok för mycket att göra och det känns som att det mesta går åt skogen. Ex:

  • Jag kommer nog vara tvungen att tacka nej (för jag har för mycket) till en sak jag skulle få ca 10 000:- för. 10 000:-. Det tackar man inte nej till i första taget.
  • Jag kommer nog köra på tentan.
  • Hur jag än gör så har jag inte tillräkligt mycket tid
  • Jag kommer troligtvis inte kunna vara med hela tiden på nollningen eftersom jag riskerar att bli sjuk då. Jag älskar nollningen.

Turen och tiden är inte på min sida just nu. 2011 var så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0