Ticket to ride

Sjukt pepp på att resa nu! Det jag inte gillar med att plugga på universitetet är att man nästan inte hinner resa något. Jag vill helst inte missa föreläsningar och därför är det nästan omöjligt att åka iväg mer än 3 dagar. Det känns ganska konstigt att resa så lite som jag har gjort det senaste året för jag älskar att åka iväg. Det ska det ändras på i år!

Resor/saker jag ska hitta på så här långt:
- London 1/2-5/2
- Konferens i Stockholm sista helgen i feb
- Jesus Christ Superstar i Stockholm 28/4
- Kalmar eller Västerås andra helgen i maj (ah, panik om jag måste välja)
- Peace and Love 26/6-1/7
- Putte i Parken 4/7-7/7
Och utöver det ska jag förmodligen utomlands med mina musiktjejer och min moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0