Waiting to sing this song for you

Idag har det inte varit någon höjdardag. Mitt humör har inte varit på topp alls och saker har inte riktigt gått som jag har velat.
Då man har såna dagar måste man göra något som känns bra. Om så bara för en liten stund. Jag ägnade mig åt något som än så länge är en hemlis faktiskt. Det är ett mål för mig, något som jag har att se fram emot och som jag kanske kommer att göra ett projekt runt. Bara jag tänker på det så pirrar det i hela kroppen. Vad det är får alla veta om ca 1-1.5 år.
And i've been waiting for this so long...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du vet att det är elakt att bara säga sådär va...... ;)

2012-02-05 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0