Vi är clowner med ess i ärmen

Några av dom senaste dagarna har mitt humör och tålamod varit i botten. Det är som att allt har gått åt skogen. Nu är jag (kanske) tillbaka på banan igen. Trots att kl. är över 00 på en lördagskväll och jag sitter hemma och jobbar. Så trött att ögonen nästan går i kors.

Egentligen skulle jag ha varit ute med en av mina favorittjejer ikväll, Frida, men vi ska styra något awesome i morgon istället. Jag längtar som tusan!!!

Med Frida kan man: dansa av eufori på Sundsvalls gator, rappa på stan mitt dagen, diskutera vem som är bäst (snyggast) av Calle och Gustaf, sjunga/rappa alla Snooks låtar, fixa sig före en hel kö till en konsert, prata med massa konstiga och roliga nya människor. Och vi har sett The Ark tillsammans 5 gånger, bara en sån sak!






Två av alla fina minnen vi har tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0