Seven days a week

Efter förra succéveckan blev den här veckan inte lika bra, men nu tar vi nya tag inför en ny vecka som jag vet kommer bli kanon. Jag tänkte även försöka att varje söndag skriva lite vad planerna för veckan är om man bortser från den där vardagen med föreläsningar, träning osv. Here we go, min vecka:
- Eftersom det är annandag påsk imorgon (dvs alla andra som jobbar är lediga, vi studenter är ju "lediga" jämt) så passar jag på att börja ta tag i lite saker som jag borde ha gjort för länge sedan. Laga matlådor t ex.
- På onsdag blir det en heldag i Stockholm och första utskottsmötet. Jag är peppad till tusen!!!
- På torsdag ska jag på handelsfrukost (om jag nu tar mig upp så tidigt efter onsdagen) och sedan är det vårstämma och häng på våran bar på kvällen.
- Fredagen kommer eventuellt att bjuda på både resa och diverse roliga saker. Men mer om det om det blir av! Och helgens planer beror på vad som händer på fredagen. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0