Remember that it's all in your head

Imorgon bär det av till sommarstället. Trots att jag bara ska vara där i två dagar och vädret inte ska bli så bra, så ska det bli väldigt skönt att få komma dit. Bara komma bort lite och få vara på landet, så himla skönt med omväxling! Jag ska ägna de här dagarna åt att läsa körkortsteori (måste intala mig att det ska bli kul), fundera inför kommande projekt i styrelsen och val inför hösten. Det blir spännande att se vad jag har för nya idéer när jag kommer hem till helgen!

Kommentarer
Postat av: veronica

Så mysigt =) hoppas du har det kanonbra i Trosa! Ses i helgen <3

2012-04-04 @ 20:31:22
URL: http://lillahallberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0