Reached the city steps tonight

Den här veckan är minst sagt fin. Och den är inte slut än!

I onsdags blev det en heldag i Stockholm med möte på kontoret, massa fika och träffa fina och duktiga människor. Vi hann klart lite tidigare än vad vi hade tänkt oss så jag och två till från utskottet tog en sväng på stan innan våra tåg skulle gå. Jag var ganska slut efter den långa dagen, men det var väldigt roligt och jag längtar redan till nästa gång vi ses!



I torsdags blev det en väldigt lång dag med 3 möten och jobb i våran bar med spontanutgång efteråt. Sömnbristen jag hade igår var inte att leka med, men idag är energin tillbaka igen. Med ny energi och soligt väder får vi se vad kvällen har för äventyr att bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0