Glöm alla bekymmer

Gårdagen alltså. Den var helt perfekt! Jag tänkte att jag ska skriva ett separat inlägg så jag får med allt fint.

Min kaosvecka tog slut i torsdags så jag har äntligen fått andas ut i några dagar. Självklart har jag blivit förkyld också bara för jag har varvat ner. Fredagen spenderades därför i soffan framför dator och tv. Hur som helst är det nu en ny vecka på gång:

- Imorgon är det ju valborg och dagen kommer startas med champagnegalopp och fortsätta med festligheter dagen lång (eller så länge min allergi tillåter)
- Tisdag är ju alla lediga på och även jag för en gångs skull. Ska gå på stan och leta långklänning (panik) och hitta saker till min önskelista
- Ons-fre kommer det nog inte hända några jätteroliga saker tyvärr. Mycket vardagssaker
- Min helg är helt ledig än så länge. Hoppas på att hitta på något roligt någon av dagarna i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0