We had so much fun

Jag inser att jag kanske är lite för pepp på den här bloggen, twitter och facebook. Att jag alltid skriver om att allt är så bra. Men det är det ju för det mesta. Tips på hur man kan få en sån fantistisk dag som denna:

1. Ha ett jättebra jobb - börjar dagen i fikarummet och snackar med alla trevliga på jobbet. Kanon!
2. Ägna sig åt det som man kanske brinner mest för - jag är typ gjort för att stå inför folk. Älskar det!
3. Köpa naturgodis
4. Mötas av söta små hundögon när man kommer hem
5. Baka chokladmuffins
6. Beställa sushi som var från himmelriket. Seriöst. 10 av 10 liksom.
7. Gå med muffins till morbror och sitta och snacka lite.

Konceptet för att få en fantastisk dag. Just go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0