I wanted you so, now I can't let you go

image description

 

Jag försökte blogga från mobilen igår, men appen ville inte alls samarbeta!

Hur som helst så tänkte jag berätta om min underbara helg. Gårdagen inleddes med en favorit i repris - hotellfrukost. Jag och Anna hade det himla mysigt när vi satt och åt och pratade. Efter en sådan fantastisk start fortsatte dagen med jobb i ett par timmar. Det var riktigt kul eftersom jag inte hade varit där på 2 veckor!

Kvällen avslutades sedan med massa pepp och konsert med Veronica Maggio. Den var tyvärr mest kaos (hon var ju såklart bra) och jag känner mig otroligt trött på människor som bara förstör. Idag har jag pluggat, ätit god mat och planerat kommande vecka. Perfekt söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0