Give me an answer

Vad gör du just nu?
Funderar på om jag ska gå och lägga mig efter lång dag (igång 7.30-19.30)

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag tror jag är kvar i Karlstad och skriver på min uppsats

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Kängor, stuprörsjeans (som vanligt), massa varma tröjor och sjalar

Vilka 3 saker är du beroende av?
Min mobil (hatar lite att skriva att jag är det), proviva och musik

Har du någon dold talang?
Dold vet jag inte, men oanad kanske...jag var grym på att skjuta med gevär när jag var mindre

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra: Jobbade, sjöng, pluggade, åt massa gott,typ så som en helg ska vara
Nästa: Äta brunch med mamma och gå på musikal med moster. Resten av tiden ska jag plugga 24/7!

Vilka är dina dagens planer?
Morgondagens planer då eftersom det är kväll: Föreläsning, plugga, en tur på stan med en vän jag inte har träffat på ett tag, After Work på Blue Moon, tjejkväll med film och massa gott!

Vad äter du helst inte?
Ärtsoppa

Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
Hallberg, Quetzala Blancos och Sandra blogg Niotillfem

Bästa staden/landet du besökt
Staden: Berlin, Stockholm, Paris och Rom tror jag
Land: Storbritannien

Vilken kändis får du höra att du liknar?

Olivia Wilde och Kiera Knightley, om det stämmer vet jag inte

Tror du på gud?
Jag tror på något, men om det är Gud vet jag inte

Vad är din största rädsla?
Att förlora någon när och kär

Nämn en sak du aldrig provat på:
Att snusa

Hur/Var vill du bo i framtiden?

USA ett tag, sedan Stockholm och sedan tillbaka till Karlstad


Skickar den här listan vidare till fina Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0