Fuck it

Ibland får man en dålig start på dagen då man har lust att bara säga "Fuck it"! En sån start fick jag idag. Det kändes dock lite bättre när jag sneddade genom Mitt i City på vägen hem och det spelades Snook där. Jag stannade, lyssnade klart på låten, gick sedan ut och satte på musik på hög volym och gick jättefort hem.

Det där med att gå väldigt snabbt med hög musik i öronen samtidigt som man är arg hjälper faktiskt lite. Prova någon gång. (Det känns ändå lite bättre om man har kängor och skinnjacka. Gangstah style). När jag kom innan för porten insåg jag att en dålig start inte ska få hela dagen att bli dålig. Det bästa man kan göra för att få dagen att bli lite bättre är det jag gör nu: ha nytvättat hår, ta på sig kläder man känner sig snygg i och göra sig lite extra fin!

Nu tar vi nya tag!

Tumblr_lptbhag8ks1qjkk3mo1_400_large

Källa: weheartit

Kommentarer
Postat av: veronica

Du är bara för bra! Keep up the good work :D <3

2011-11-22 @ 15:40:43
URL: http://hallberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0