Relax, take it easy

Idag har jag haft en sådan dag som jag har på tok för sällan - en oplanerad dag. Jag är nämligen väldigt dålig på att ta det lugnt och inte ha så mycket inplanerat, men de senaste veckorna har jag försökt att verkligen ta det lugnt och jag har lyckats väldigt bra måste jag säga!
Idag har jag bara ägnat mig åt saker som jag verkligen kände för:

- Ta en välförtjänt sovmorgon
- Laga 6 matlådor lasagne
- Baka 18 muffins
- Träna med mamma som sällskap, inte illa
- Pricka av en lång to do-lista
- Laga god kvällsmaten som även råkade bli en matlåda till, score

Kvällen har sedan spenderats med ett avsnitt Desperate Housewives och lite skrivande. Så här borde verkligen fler dagar vara, oplanerade och ändå hinner man med massa saker i sin egen takt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0