Now we're dancing through the garden

Jag fortsätter att leverera på Facebook-chatten, men idag var det Frida som fick roa mig. I vanliga fall brukar jag vara expert på att hitta på motivation till att plugga, men nu verkar det som att den är som bortblåst.
Det är ju mycket roligare att göra spellistor på Spotify, ta jättelånga promenader, peppa fre-lör, räkna ner de timmar som är kvar att jobba innan sommaren (10 h) och ta igen all tid med Isabelle eftersom hon har varit i USA i 9 månder.

För att missbruka ett fint ord, pepp: Jag är pepp på livet!

Kommentarer
Postat av: Helena

En second hand affär i Karlskoga :)

2011-05-25 @ 16:22:30
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0