I can keep it all and spend it too

I och med att den här veckan börjar så börjar även min sista dag som jag är helt ledig fram till sommaren börjar i princip. Allt hänger i och för sig på hur effektiv jag är när jag pluggar och skriver grupparbete.

Men som tur är så har jag massa roliga saker inbokade blandat med massa måsten så de kommande veckorna kommer bli hur roliga som helst. Veckorna kommer bestå av jobb, plugg, min födelsedag + födelsedagsfest, jublieumskonsert, plugga in noter, träning och självklart försöka träffa lite vänner också. Självklart ska jag umgås med min andra halva som kommer hem från USA också. Jag längtar så jag håller på att gå sönder!


People always try to tell me what to do,
you do too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0