Dalarna

Det här sommarlovet kan nog vara ett av de bästa jag har haft. Och det skriver jag inte bara för att jag åker till Borlänge tidigt imorgon. Men så är det: imorgon, och 5 dagar framåt så är det Borlänge och Peace and Love som gäller.

Nästa inlägg kommer, om jag inte bloggar något från Dalarna, förmodligen att innehålla vissa klagomål om trötthet. Detta eftersom när Håkan Hellström tar sin sista ton på konserten natten till söndag, så har jag 7 timmar kvar till mitt tåg ska gå. Har ingen aning om hur jag tänkte där eftersom jag då även ska hinna packa och ev få lite sömn efter att ha sörjt att festivalen är över. Men det löser sig (precis som allt annat)!

Peace and love 2011, here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0