Afraid of losing time

Välkommen festivalförkylning! Jag trodde att jag skulle slippa dig i år. Så fel jag hade! För de som inte har varit på festival så kan jag upplysa om att festivalförkylning är som en förkylning, men ca 100 gånger värre. Men det här ska inte stoppa mig från att åka på nästa festival - Putte i Parken. Egentligen skulle jag ha åkt imorgon, men eftersom jag är galet förkyld nu och känner att jag måste orka mer än att gå mellan datorn och soffan så åker jag tidigt på fredag morgon istället.

Nu beger jag mig mot sängen, skriver to do-lista för imorgon, peppar lite och så hoppas vi att jag mår bättre imorgon!

Bild från Mando Diaos spelning på P&L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0