Christmas could have been good

Jag älskar december. Inte bara för det är jul. Jag älskar det för det är nu jag får göra en av de många saker jag gillar allra mest - sjunga. Det är nu jag får göra det som mest! Men jag hatar, verkligen hatar, min hals som vägrar bli bättre.

Inte nog med det har jag 3 lediga dagar kvar fram till jul och alla andra är verkligen fullbokade. Jag borde egentligen bara ligga och vila, se på tv-serier, dricka varmt och vila rösten. Jag har bokat in (!!!) nästa söndag för att göra det. Nu kör vi på i mitt ekorrhjul med att gå upp 5.40 imorgon. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Ebba

undrar om du överlevt den tidiga morgonen

2011-12-07 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0