2011

Vad har du lärt dig i år?
Att inte stressa, viktig sak

Blev året som du har tänkt dig?
Blir det någonsin som man tänkt sig? Man hinner ju med sjukt mycket på ett år. Men jag är ju kvar i stan i alla fall, så ja

Vilka kläder har du använt mest?
Jeans eller sammetsleggings, t-shirt, kofta, converse

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Samma musikstil som vanligt, men mest The Ark, Veronica Maggio och Mando Diao (känns inte som att jag har lyssnat så mycket på dem men det har jag tydligen)

Årets tre roligaste fester?
Nollningen (om man kan räkna det som en enda stor fest), när jag var ute med Issa och Hanna för två veckor sen och festerna i våras i helhet

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Gossip Girl, Desperate Housewives och Pan Am

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Massa fina, men Veronica bland annat. Det är minsann tur att vi lärt känna varandra! Bra tjej! :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Sökte styrelsepost i Karlekon och blev SI-ledare

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

19 september. Sista gången.

Bästa köpet?
Resan till Berlin

Vad spenderade du mest pengar på?
Konsertbiljetter och resor till dem. Vill inte ens tänka på hur många 1000-lappar...

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
The Ark - Apocalypse is over, Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i och Veronica Maggio - Jag kommer

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade med släkten, dagen efter med kompisar. Man ska fira mycket, så är det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0