If it's night or day, I don't care if what

Egentligen har jag ju inte, enligt den här bloggen, kommit hem från Berlin än eftersom jag inte har skrivit om sista dagen än. Men jag är hemma. Jag lovar.

Helgen har varit underbar (som allt annat just nu). Har mest umgåtts med en sån himla fin vän, sett massa Gossip Girl (därav denna crush nedan), solat, läst och träffat gulliga släktingar och ätit världens godaste lunch med dem.

Ikväll hängde jag lite på msn vilket var väldigt länge sedan sist. Där drev jag med en kompis och inbildade henne att jag och Chace Crawford (Nate i Gossip Girl) har något på g. Fast detta var dock innan jag berättade vem det var på bilden:



http://amandastyrmark.blogg.se/images/2009/chace_crawford_2_61179362.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0