Who never learned the right from wrong

Jag har alltid velat göra saker på mitt sätt. Inte följa den s k mallen så att säga. Gå utanför det som kallas mainstream. Det sista halvåret har jag misslyckats lite och det irriterar mig något oerhört. De där sakerna jag inte skulle ha gjort (eller borde ha gjort), de danserna som skulle ha varit en men blev för många, eller då jag gjorde alldeles för många saker utan att tänka.

Jag har en månad på mig till att hitta den energin jag har nu i vardagen också. Det ska gå. Det måste gå.

Km_cover_large

 

Källa: weheartit (bara för jag vill till London och för att Kate Moss är fin)


Kommentarer
Postat av: veronica

Du kommer lyckas med allt du vill, det vet jag :-) För du har ambitioner att klara allt!

2011-08-05 @ 13:30:23
URL: http://hallberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0