Summer in the city

Idag är jag tillbaka i stan jag trots allt kallar hemma och det kanske är på sin plats att försöka sammanfatta sommaren lite. Men den är inte slut än, jag tänker avsluta den med en liten resa till. I övermorgon kör vi. Sommaren då:

- Massor med tid på sommarstället, finns inget mer underbart
- Midsommar i Värmland
- Peace and Love (vill lägga till motherfuckers där, internskämt), bäst helt enkelt
- Putte i Parken (plektrum, Manic Street Preachers och VIP)
- Berlin
- Allsång på Skansen och häng i Stockholm
- Öland

Sen kan jag ju lägga till att jag har passat på att träffa vänner, fotat, bakat, lagat mat, solat och bara haft det allmänt bra. Egentligen brukar jag alltid säga att "det här var den bästa sommaren", men jag funderar på om den här faktiskt kan vara den allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0