What have you sacrificed?

Kaosvecka! Det har varit hur mycket som helst att göra (och säger jag att det är mycket att göra, då är det kaos). Jag försöker att inte ha mina dagar helt fyllda, utan ha lite tid att ta det lugnt, men nu har det inte gått. Jag har varit igång från 07 till 23. Början av kommande vecka kommer vara nästan likadan:

- Måndag-onsdag ska jag plugga massor samtidigt som jag ska göra massa småsaker (många småsaker = mycket att göra)
- Ska även leta långklänning under veckan. Spännande!
- På torsdag skriver jag tenta och åker direkt efteråt till sommarstället
- Fredag är vilodag! Ska inte göra annat än att läsa bloggar, fota och bli insprierad!
- LÖRDAG! Åh, vad jag har längtat! Då ska jag se Jesus Christ Superstar i Stockholm med pappa. Finaste Ola!
- På söndag blir förmodligen hemresa eftersom det är valborg nästa måndag

Det är bara att inse; jag kommer ha otroligt mycket de 3 första dagarna den kommande veckan. Men det gör inget när jag har den underbara helgen att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0