From day one

Nu är det dags för ett nytt försök på den här bloggen!
Bloggens första inlägg från september förra året finns kvar, men annars är alla andra inlägg (fanns dock inte så många) borta. Jag kände att det var lika bra att starta något nytt, men den korta presentationen stämmer ganska bra: Jag kommer skriva när jag känner för det, ibland mycket och ibland blir det längre mellan inläggen. Det är så jag vill ha det.

Annars så kommer temat för bloggen att vara varierande. Det mesta kommer nog att bestå av bilder och kortare inlägg om vad jag håller på med för tillfället. Kanske publicerar något lite längre jag har skrivit också längre fram eftersom jag gillar att skriva.

Det är helt enkelt tänkt att bloggen ska spegla det fina som händer i mitt liv.
Nu kör vi!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0