6. Daily routine

Eftersom jag är student så har jag ingen daglig rutin alls. Ingen dag är den andra lik (utöver i tentaperiod). Så därför fick kameran följa med idag:

God morgon! Vaknade med sömnbrist trots att jag har haft några lediga dagar (hoppas detta är den enda osminkade bild som finns på mig på internet)

Jag började dagen med att göra klart ett projekt. Underbart skönt! Känner mig som business woman när jag sitter med två datorer och mobil samtidigt!



Jag firade att jag var klar med projektet genom att äta brunch på Båten!


Jag lyckades faktiskt pallra mig iväg till gymmet ett par timmar efter brunchen. Sprang hur bra som helst trots all mat!


Nu är väskan packad för jag ska ut på lite äventyr imorgon! Kameran är med, så det kommer lite bilder efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0