Shivers down my spine

Jag fullkomligt hatar att jag har ont i sidan idag. Jag som ser fram emot nollningen så himla mycket måste nog ta det lugnt då eftersom jag åker till London veckan efter! Jag som älskar nollningen, men det är ju värre att ha ont när jag ska utomlands.

Idag har jag på något sätt hunnit med väldigt mycket trots att jag har varit irriterad på min smärta. Jag gick upp kl. 08 (förstår knappt hur jag tog mig upp då på en lördag) för att plugga. Sedan har jag övningskört och bakat chokladmuffins. Kvällen får nu avslutas med lite utbildningsplanering, sushi och massa tv-serier. Det är jag förtjänt av efter den här dagen!!

Tumblr_ln7d27i0ju1qbjt25o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas du mår bättre snart <3

2012-01-07 @ 23:34:14
URL: http://Hallberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0