I need to chase the day

Lördag: Efter att ha taggat och packat om så var det äntligen dags att röra sig inåt stockholm med buss och pendel på eftermiddagen. Det blev inget köade innan konserten för min del utan jag spenderade bl a tiden innan i en lekpark i Huddinge. Kändes lite ovanlig konsertpepp, haha. Efter en jättegod kycklingsallad var det dags att röra sig mot Debaser Slussen där konserten skulle vara. Det var inte alls mycket folk där när vi kom trots att det bara var 15 minuter kvar till förbandet skulle börja. Och så hade jag plats längst fram tack vare Celine och Bea. Sånt gillas. Tack! Konserten kan man läsa om på Musicinmylife. Kan ju säga att det var G-R-Y-M! Efteråt blev det taxi dit jag skulle sova rätt snabbt. En mycket bra kväll var det!



Celine vid plattan (med något nytt fotofilter, hm)

Söndag:
Blev väckt vid 07 efter max 4 timmars sömn. Jag var halvdöd, men det gjorde inget för efter den kvällen kändes allt värt. Innan klockan ens var 10 hade jag hunnit packa, leka massa lekar med Kajsa 4 år och baka scones. Hej överskottsenergi! Då åkte jag in till stan för att möta upp Celine. Vi hade trevliga timmar tillsammans och hann med massa fint. Upptäcka att Bengans öppnar 12, klädaffärer, T-bana till Odenplan för promenad till världens bästa affär - Record Hunter och letande efter Beyond Retro. Det kändes rätt värt att det enda jag köpte var skivor, sånt gillas! Efter ytterligare ett besök på McDonalds den helgen och inhandlande av naturgodis var det dags att påbörja den långa hemresan. Som tur var gjorde Gossip Girl och Spotify resan lite lättare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0