I swirl on a cloud

Just nu sitter jag på tåget och rullar mot huvudstaden. Idag väntar det bara lunch där, men jag kommer tillbaka dit redan imorgon för att se älskade Sugarplum Fairy på Debaser Slussen. Det kommer bli grymt! Jag har verkligen saknat att åka på massa konsert. Både planeringen innan, tagga med fina vänner och själva konserten såklart.

Förhoppningsvis så blir det även en vända på stan, besöka några skivaffärer och fota lite innan jag åker hem på söndagen. Jag har helt enkelt en väldigt bra helg framför mig!

3 av de låtar som jag hoppas de spelar imorgon:

Sugarplum Fairy – She´s All That
Sugarplum Fairy – Far Away From Man
Sugarplum Fairy – (And Please) Stay Young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0