Nail varnish Arkansas

När jag ändå har börjat skriva om kläder, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra, så kan jag ju ändå fortsätta att skriva om min lilla svaghet - nagellack. Jag tycker det är himla fint att ha målade naglar så jag försöker att ha det nästan jämt.


Min fina samling

 

Mina favoriter, rött, mintgrönt, lila och blått från Depend, 25:- Den längst till höger gör s k "cracked effect" och det finns en bild på hur det blir tillsammans med min jumpsuit i inlägget nedan. Kommer också från Depend, 39:-

 

Nu får det kanske vara nog med s k modebloggande för ett tag. Så det inte blir överdos av det liksom!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har nästan lika många färger XD

2011-06-11 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0