Take photographs for fun




Idag var jag och hälsade på finaste Veronica i Nyköping. Vi började med att gå till slottet och fotografera lite. Jag har ju lovat mig själv att fota mer under sommaren och även bli bra på att redigera igen, så det här var en bra start. Sedan fortsatte vi till ett par second hand-affärer och McDonads för att sedan gå och sitta på Klockberget. Tyvärr började det regna efter en stund, men då gick vi till ett café istället och jag fick äta bland den godaste bakelsen jag vet - citronmarängpaj. Underbart! Jag har helt enkelt haft en jättefin dag, mysig och med fint sällskap!


Kommentarer
Postat av: veronica

världens bästa du! <3

2011-06-14 @ 21:44:16
URL: http://hallberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0