2011 - Del II

Det blev höst och jag pluggade en del



Åt massa hotellfrukost. Sjukt värt!



Jag och Veronica åkte buss blåa kl. 16 på eftermiddagen. Helt normalt så där...



Det blev lucia och jag bakade lussekatter med mamma, gick massa luciatåg och hostade sönder



Julafton var lika fin som vanligt såklart. Julafton kan vara den bästa dagen på året.

Det här är såklart bara en bråkdel av vad som har hänt under året eftersom det bara är lite ur mobilkameran. Annars så har jag även varit i Berlin, klarat massa tentor, varit på Peace and Love (men alla konserter kan man läsa om HÄR), haft massa nollning, njutit av att vara ledig i 11.5 vecka i somras och så himla mycket mer!

Jag är sjukt pepp på att se vad 2012 har att erbjuda. Så, jag är redo.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: veronica

2012 kommer bli så himla braaaa :-) PUSS

2012-01-07 @ 18:41:56
URL: http://hallberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0