2011 - Del I

Jag har äntligen fått min bebis - iPhone 4S så jag passade på att föra över bilder från mobilen till datorn. Jag tycker att vi tittar lite på mina bästa bilder från fina minnen från 2011:

Efter vad som kändes som en evighet och lite till blev det vår


Jag fick en himla rolig födelsedags present (jag lärde mig att dricka öl till slut)



Vi åt färska bär med glass mest varje dag under sommaren



Jag fick världens bästa Jepsons plektrum. Det finns knappt ord som beskriver hur fint det var när han gav det till mig. Asså. Åh!



Jag bakade tårta bara för att det är så himla gott



Jag åkte till Stockholm för att se The Ark för sista gången. Vi köade i 15 timmar och allt var mycket sorgligare än jag nånsin hade trott det skulle bli. (Snygg jag är på bilden ovan, ehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0