Back from the beginning

Idag läste jag en blogg som jag blev väldigt insprierad av. Jag blev inspirerad till att starta något nytt. Inte en blogg där man ständigt kan läsa om dagens frukost, den återkommande träningen, kvällens avsnitt av idol eller hur tråkiga mattelektionerna är.


Den här bloggen, It's such a perfect day, blir istället min lilla oas där jag kan publicera bilder och skriva om saker som är viktiga för mig. Det kommer inte att bli någon blogghysteri med 15 innehållslösa uppdateringar varje dag utan detta ställe är till för de gånger då jag vill dela med mig av något speciellt.

 

Prenumerera gärna på bloggen via bloglovin!

bloglovin

Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter sunt. Precis så vill jag hålla min blogg också. Det känns ju meningslönt att blogga när man inte känner för det. Ska bli kul att läsa ändå :)

2010-09-14 @ 21:00:45
URL: http://whatmandiedidnext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0